BESTELLING PLAATSEN


Hoe bestel ik iets van Verhaag Online?

Bestellen bij Verhaag Online doe je gemakkelijk met de volgende 3 stappen:

  1. Product kiezen
    Heb je het gewenste product gevonden? Leg het dan in de winkelwagen. Wil je daarna nog verder rondkijken? Dan is dat natuurlijk geen probleem. Als jouw bestelling compleet is, kun je op bestanden aanleveren klikken. Dit hoeft niet meteen, je kunt de bestanden ook later aanleveren. Let wel op dat je de levertijd hiermee automatisch kan uitstellen.

  2. Controle
    Je kunt nu aangeven waar wij jouw bestelling mogen bezorgen. Controleer jouw opgegeven gegevens, waarna je vervolgens uw bestelling verder af kunt ronden.

  3. Verzending & Betaling
    Je kunt bij ons betalen door middel van verschillende personen, namelijk iDeal, Sofort, Creditcard, PayPal, overboeking of betaal op rekening. Als alles klopt kunt je de bestelling afronden.

Kan ik mijn bestelling die ik heb geplaatst nog wijzigen?

Een bestelling die je geplaatst hebt bij Verhaag Online kun je nog wijzigen, zolang de bestelling nog niet in productie is genomen. Indien jouw bestelling niet meer te wijzigen is in mijn bestellingen, verzoeken wij je vriendelijk even contact op te nemen met onze klantenservice. Wij gaan dan kijken welke mogelijkheden er nog zijn om jouw bestelling zo goed mogelijk naar wens te laten verlopen.


Kan ik mijn bestelling die ik heb geplaatst annuleren?

Kort na het plaatsen van een bestelling bij Verhaag Online kunt je deze nog gemakkelijk annuleren via mijn bestellingen. Indien deze optie bij jou niet meer zichtbaar is betekent dat jouw bestelling in productie is genomen. Wij verzoeken je dan om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.


LEVERTIJD



Voor veel producten is de mogelijkheid te kiezen uit 3 leverschema's; Normaal, Express of Next day.
Afhankelijk van het gekozen product kan dit variëren van 1 tot 9 productiedagen.

Bij de selectie van het product wordt de verwachte leverdatum in de webshop meteen gepresenteerd. Hierbij wordt rekening gehouden met het moment van aanlevering van de bestanden en de bijbehorende druktechniek. Hieronder geldt de volgende aanlevertijden:

OFFSET 
De verwachte leverdatum geldt alleen indien alle bestanden zijn aangeleverd (en goedgekeurd) en de betaling is voldaan voor 10:30 uur.

DIGITAAL 
De verwachte leverdatum geldt alleen indien alle bestanden zijn aangeleverd (en goedgekeurd) en de betaling is voldaan voor 14:30 uur.

LEVERING


Wanneer leveren jullie mijn bestelling?

Zodra het product is geproduceerd en op transport wordt gezet, ontvang je van ons automatische een mail met een track&trace. Zo kun je de zending eenvoudig volgen.

Met welke bezorgdiensten werken jullie?

Wij werken uitsluitend met gerenommeerde bezorgdiensten zoals DHL en PostNL. Tevens hebben wij ook een eigen koeriersdienst. In samenwerking met onze partner kunnen wij jouw zending op elk gewenst moment aan de deur leveren.

Worden er meerdere bestellingen tegelijk geleverd?

Het kan voorkomen dat wij meerdere bestellingen dat bestemd is voor hetzelfde adres in één zending versturen. In dat geval heb je van meerdere bestellingen dezelfde track&trace.

Op welk moment van de dag kan ik mijn pakketje verwachten?


Normaal gesproken kun je het pakketje met een standaard levering verwachten op werkdagen tussen 8.00 - 18.00 uur. Daarnaast is het mogelijk het pakket middels een express levering voor 11:00 uur te leveren tegen een meerprijs. Benieuwd in welke tijdvakken DHL normaliter bij jou in de buurt levert? Bekijk https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden.

Gelden dezelfde leverdata voor een adres buiten Nederland?


Verhaag Online staat altijd garant voor razendsnelle levertijden binnen de Benelux. Echter kan de levertijd buiten de Benelux langer en kostbaarder zijn. Als je hier meer over wilt weten, verzoeken wij je vriendelijk om hiervoor een offerte voor op te vragen via offerte@verhaag.nl

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg bij een Track & Trace?



Het komt voor dat je na het klikken op de track&trace code een melding krijgt dat er nog geen statusinformatie beschikbaar is. Dit gebeurt als jouw pakket nog niet gescand is door DHL. Als je de bestelling na 2 dagen nog niet hebt ontvangen en je ontvangt dezelfde melding dan verzoeken wij je om even contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen het dan zo spoedig mogelijk voor je oplossen.

KLACHTAFHANDELING



Hoe kan ik een klacht indienen?

Als een product of dienst niet naar wens is, neem dan contact op met onze klantenservice. Om de klacht sneller voor je in behandeling te nemen, verzoeken wij om een mail te sturen met het bewijsmateriaal en het desbetreffende ordernummer naar info@verhaagonline.nl. Dan zullen onze medewerkers je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.